Blev ingen dräkt :(

Var ju nere på stan idag och letade efter en sån där dräkt som jag la ut bild på ;) Men jag hittade ingen som satt bra så det blev ingen :( Får hoppas på att de kanske kommer till cubus eller nånting så kanske dom sitter bättre där :) Undrar om det modet har eller ens kommer att komma in i Sverige? Dom är ju lite konstiga i Norge ;)

Nu ska väl jag snart gå och lägga mej, är helt trött! Ska ställa klockan på 6 eller nåt och gå upp på toan eftersom det alltid är anledningen till att jag vaknar tidigt och sedan inte kan somna om, liten kissblåsa efter alla urinvägsinfektioner ;) haha...

Har ikväll kollat på sista delen av milleniumserien, kan säga att den var vääääldigt spännande! Satt och drog i filten och spända tårna i väntan på vad som skulle hända ;P Nu vill jag bara se twilight New moon som jag ännu inte sett!



Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0