Fridays..

Äntligen fredag, eller vad säger ni? Ska sova sent och vakna senare än 7 imorgon ;) Just nu slappar jag bara innan jag ska fixa mej lite "mat" vilket kommer bestå av underbara räkor och nyköpta mackor ;)

Idag fick jag även min lön för varande 2 veckor: 5600 norska kronor. Snacka om sämst! Måste verkligen spara spara spara nu när jag ska betala tillbaka typ 10000 till pappa och ge pengar för mopeden som går på 4000 ;) Men vill ju så gärna ha en sån där myyyysdräkt som finns lite överallt i affärerna här i Bergen, skitfula klädesplagg igentligen, men borde vara toppenskönt att ha på sig hemma...


Haha, och tro inte att den bara finns i grått, finns i alla möjliga färger! Knallrosa, babyrosa, randigt, blått, ja allt =)
kanske blir en tripp till bik bok imorrn, eller vad tycker ni? ;)



Heeeeeelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0