Helt kär..

i Twilight - new moon! Såg den innan frukost idag, sååå bra! Vackraste jag någonsin sett! Man känner verkligen med sig i filmen, blir helt tagen..



Och självklart tar jag tillfället i akt när jag väl är ensam hemma och sjunger ut allt jag har samlat inom mig till låten Can't help falling in love med Andrea Bocelli och Katharine McPhee, underbart fin! Till den låten kan man sjunga riktigt starkt i refrängen ;) Hoppas inga grannar är hemma och hör mig bara hahaa, lite pinsamt kanske.. Önskar jag hade en gitarr att komma hem till i maj! Får åka och köpa en fort fort fort.

P E A C E !

Kommentarer
Postat av: paulina♥

sv: hihi yes ;)

2010-04-25 @ 16:17:33
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0