kassörskan!

God morgon för min del :) Vaknade runt halv 8 då Hanna redan har åkt eftersom hon ska till ett nytt ställe idag som ligger utanför centrum och hon vet inte vart det ligger så idag har hon god tid på sig :) Skulle inte förvåna mig om hon redan står och rullar tummarna utanför byggnaden, eller hur Hanna? ;) haha!

Jag ska snart hoppa in i duschen, vågar jag ha på mig en guns n roses t-shirt idag på jobbet tror ni? Igår var det kul att jobba, skönt att komma tillbaka dit (studentcentret) kan jag säga! Och på kvällen var det mer pizza och á la carte beställningar och de är roliga trots att det blev lite stressigt för de som gjorde dom ;P
Jag var SÅ nära att halka omkull totalt inne i disken dessutom! Skulle gå med en back tillbaka till bandet då det var vatten på golvet som mina sommarskor Inte tillåter, tur i alla fall att jag inte hamnade med hela ryggen i golvet ;) Blev bara lite spinn på fötterna och händer som flög!

Hoppas det går bra idag, blir att stå i kassan då också :) Skulle ha jobbat från 09.00 idag till 16.30 men Adecco ringde igår och sa att det var lite problem? Hon frågade om jag kunde jobba från 10.30-18.00 istället, och varför skulle jag tacka ner till att få börja senare? ;)

Peaccccccce!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0