lite sömn

Hej! "förlåt" för att jag inte uppdaterade igår, men glömde helt bort det! Men nu kommer det ett inlägg såklart :)
Både idag jobbade jag på Aibel som ligger i Sandsli en bit utanför centrum, har varit där förut och gillar det ganska bra, det som är jobbigt är att man måste stiga upp klockan 5 på morgonen! Men imorgon är sista dagen där i alla fall innan helgen :) Efter att jag skutat där ska jag till Coop OBS och sitta i kassan från 17-21.15 på kvällen. Så det blir en lång dag med många betalda timmar ;) Kommer dock vara helt slut när jag kommer hem runt halv 11 men då är det väl nästan bara att gå och lägga sig...

På söndag ska både jag och Hanna jobba ute på flygplatsen, vi gör flygmat på ett ställe som heter Gate Gourmet. Det är faktiskt helt okej där men då måste jag gå upp ännu tidigare! redan klockan tjugo i fem på morgonen... Sen gå in ca 2 km in till centrum eftersom det inte går några bussar så tidigt på morgonen. När vi nått centrum tar vi en flygbuss rätt till flygplatsen ;)

Lyckades riva sönder mitt finger idag när jag stod och rev en stooooor parmesanost, nästan så att ett helt rivhål körde bort en bit på tummen! nageln har skurits sönder och om man sätter tummen framför sig så ser man att den inte är helt jämn, det är helt hackigt där jag skar mig ;P Men men, läker väl snart hoppas jag ;)

Nu ska jag se klart på serien som går på tv4 just nu, som handlar om Sveriges historia och utveckling fram tills nu =)

Kommer nog kanske inte uppdatera imorgon, möjligtvis när jag har kommit hem från sista jobbet om jag kommer ihåg det, annars på lördag :)

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0