Loratadin ratiopharm

Igår blev det mysig hemmakväll med en full Hanna ;P Anna och jag satt däremot nyktra framför teven och alla tre pratade non-stop. Mycket trevlig kväll :) Kankse blir att vi går ut och går med Anna idag om vi orkar sen alla tre, det är soligt och fint väder i alla fall och då är det ju skönt att komma ut lite. Igår haglade det!

Ända sen jag köpte min pollenmedicin har jag faktiskt mått bättre, nyser knappt nånting på dagarna men dock på morgonen innan jag har hunnit ta tabletten. Så nu tog jag en precis och hoppas på att "förkylningen" ska försvinna!


Vart försvann forskarnas kreativitet?

Norska ord jag inte kommer sluta säga;
Trenger
syltetøy
"Vannsklig"
spørre
Ha de
Vi snakkes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0