Ny dator = ny blogg

Välkommen till min egna blogg :) Får se hur ofta jag uppdaterar här ;P

Idag var jag i alla fall ute i Åsane, ett stort köpcentrumställe, Åsane Storsenter heter det. Där införskaffade jag mig en ny underbar laptop som jag sitter och skriver vid nu :) Fick lite impuls igår även att både mamma, pappa och Hanna övertalat mej att inte köpa någon, men kunde inte låta bli! Det är en Acer, någontong, mer teknisk än så är jag inte. Så nu sitter Hanna och jag i varsitt rum och om vi vill något så skriver vi till varandra på msn, socialt vare här ;) Lite jäkligt kan man ju tycka att det är när startmenyn och utforskaren är på norska, men det får jag väl leva med om jag inte vill lägga pengar på nån ytterligare installationsskiva..

Vårat toalettpapper håller också på att ta slut så medan jag gick igenom köpcentret snodde jag med mej en stor rulle toalettpapper från toaletterna som finns där, vi har gjort det ett par gånger nu och det är ett väldigt bra sätt att spara pengar på ;)

Ja, det ärväl ungefär vad jag har gjort idag, skulle igentligen också åkt ut till Lagunen (ett annat megastort köpcenter) som ligger i motsatt riktning från Åsane, det är ganska långt dit, eftersom jag jobbade där och glömde be kontaktpersonen att skriva på min timelista (vilket man måste). Kunde ju inte lämna datorn! Så jag åker ut dit senast på torsdag och ber dem skriva på den då.

Och tyvärr får jag inte bort den gröna texten där det står Dina Larsson på mitt i bilden där uppe, ska såklart inte vara så men får hoppas att någon bloggexpert hjälper mig nån dag ;)

Ska till slut säga tack till min bror som jag snodde bakgrunden till presentationsbilden av, mycket fint fotat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0