Sex and the city maraton!

Igår blev det inget Café Opera, vi kollade upp deras hemsida och där stod det 20årsgräns, haha... Men snart är jag 20, och då kan jag nästan gå in vart jag vill!
Istället för en utekväll stannade jag och Hanna inne medan det regnade utanför och kollade på Sex and the City efter talang 2010. Hann se ganska många avsnitt, har alla säsonger här så vi kommer hinna färdigt med tittandet innan vi åker hem hoppas jag ;)

Idag har jag/vi inget bestämt att göra, kanske blir att åka till Anna och ta det lugnt.

Nu ska jag nog snart börja fixa med lite god frukost, tinade upp räkor igår som jag ska äta :) Vad är kilopriset för räkor i Sverige? Här kostar ett kilo 15 kronor på Rema 1000! Det känns helt sinnes billigt?! Så är det någon som vet så bara kommentera ;)

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0