Sjuk(t)!

Jag vet att jag har polyper, jag vet det! Dom jävlarna sitter i bihålorna och förstör mitt liv! För er som inte vet vad polyper är, så innebär det att man är förkyld heeeela tiden, nyser och snorar. man  kan ha polyper på olika ställen på kroppen men jag tror att det är vanligast att ha dom i halsen/bihålorna. Har känt länge nu att jag har det, känner igen det eftersom jag har haft det tidigare, när jag var 13 år. Då fick jag operera bort dom, och nu när det är ännu värre kör dom väl ner en motorsåg i halsen på mej ;) Och så pollenallergi på det, toppen! Måste gå och köpa medicin.

I varje fall, jag tänkte att jag ringer ett sjukhus i Bergen och frågar vad jag ska göra åt det. Då sa hon jag pratade med att på ett vanligt sjukhus operar de inte sånt, utan man måste då söka sig till en privat läkare. Eller ställa sig i kö. Så då ringde jag istället ett privat sjukhus  och där efter att ha suttit i kö i 48762362375 år så sa dom att de inte operar sånt där! Så ja, det finns tydligen inget annat än att ställa sig i kö, och vem vet hur lång tid det tar? Så jag ska snart gå bort till apoteket för att finna mig pollenmedicin och så får jag ta hand om mina polyper när jag kommer hem till normala Sverige istället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0