Snart helg!

Imorrn är det sista dagen innan helgen, underbart! Får sova ut! Dock har jag inga planer om vad jag och Hanna ska hitta på under de lediga dagarna, blir nog mest slapp skulle jag tro.

Hade väldigt roligt för mig själv på bussen hem idag från jobbet, satt och skrattade nästan hela vägen eftersom en jag jobbar med den här veckan åker samma buss som jag och då brukar vi sitta bredvid varandra. Idag satt vi vid en liten hörna på bussen, ni vet såna som finns på tåg, fyra stolar som är liksom, riktade mot varandra så man kan sitta ett litet gäng och prata? Ja i alla fall, hoppas ni förstår! Det roliga kommer när hon väl somnar, bredvid henne satt en gubbe som också till slut somnade. Det börjafde med att hon somnade till och vickade upp huvet som man gör när det faller framåt sittandes sovande, och eftersom jag var dötrött så tyckte jag att det var hilarioussss! Man såg också att hon verkligen koncentrerade sig på att sova när jag såg att hennes ögonbryn var liksom ansträngda.. så kom det massa störande ljud så som ringande mobiltelefoner och skrikande barn ;P
När hon skulle kolla upp lite en gång såg jag att på ena hennes öga så hade ögonfransarna fastnat i varandra (blame mascara!) så hon kunde inte kolla så det ena ögat öppnades nästan helt medan det andra ansträngde sig för att öppnas när hon tillslut stängde ögonen igen och somnade om. Brast nästan ut i asgarv men försökte hålla inne det! Det var flera saker som var roliga men jag kan ju inte sitta och skriva en hel uppsats om hemfärden ;)

Nu ska jag gå och fixa mej lite mat, är sulten!




Peace!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint :)

2011-07-12 @ 14:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0