våren börjar komma hit också!

Ska snart iväg på ett jobb, börjar inte förrens klockan 10, skönt! Vet dock inte precis vart stället ligger men har fått en adress så förhoppningsvis så hittar jag ;) Kommer i alla fall vara köksmedarbetare, får väl se vad min uppgift blir =)

Hanna har det skönt, hon har nära till sitt jobb denna vecka, ligger i våran del av staden, Laksevåg alltså. Skönt att kunna gå hem från jobbet i värmen sen! Och det är jag tacksam för, solen! Så jäkla härligt att gå ut på morgonen och bli uppvärmd av den. Knopparna på träden har också kommit fram nu, tar nog inte så lång tid tills de slår ut, och då blir hela Bergen omringat av grönt underverk. Längtar!

Fick förresten ett tips av Sandra för några dagar sen, hon trodde att de på Vidala (Södra Vi Ålderdomshem) behövde någon mer i köket eftersom de bara har henne där än så länge. Så jag försöker ständigt få tag på chefen där för att berätta vem jag är och förhoppningsvis minns han mig sen praktiken. Skulle ju vara superskönt att ha ett sommarjobb hemma så man slipper sitta ensam i den här staden! Om inte annat, kanske Jessika kommer hit och jobbar med mig? Skulle ju vara det bästa :D




Datorn, slim som attan!



En ful bild på dagens väder klockan 08.50, sunny sunny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0