Vårt härliga internet..

Vårt internet har inte fungerat på ett par dagar nu, lever ju på grannens så då får man väl räkna med lite fel ibland ;) Vill ju inte direkt gå ner och säga; Kan du starta om ditt bredband för det funkar inte för oss?! Då skulle han nog inte bli så glad ;)

Den här veckan har varit jobbig inom arbetet och den är inte ens slut än, längtar sååå mycket till fredag eftermiddag! Jobbar ute i ett samhälle som heter Sandsli, vilket ligger ungefär 1,5 mil från centrum och eftersom bussen åker omnvägar dit så tar det cirka en halvtimma att komma dit. Jag börjar klockan 7 på morgonen och måste då gå på en buss tjugo över 6 en bit hemifrån, vilket därefter resulterar i att jag måste stiga upp klockan 5 på morgonen! Fruktansvärt tidigt för min del.. Men på fredag tar det slut!
På måndag börjar jag halv 12 på ett ställe som också ligger utanför (givetvis) men då behöver jag inte åka tidigare än kvart i elva i alla fall =) På tisdag är jag på studentcentret 13-20.30 och samma på onsdag fast från 9-16.30 :) Så det blir många dagar att sova ut på! Hoppas på att jag får en ledig helg.

Annars idag har jag inte hunnit med så mycket. Har ätit min lilla portion med rester från stekt potatis och ägg som jag hade sparat. Pratade också med mamma som vill att jag ska skicka hem min cykelnyckel så att Roine kan låna min cykel vid majelden =)
För övrigt så ska jag köpa en moppe när jag kommer hem :P Mamma och Roine hjälpte mej hemifrån och visste en moped som skulle säljas för bara 4000 kronor som var köpt förra året och som är nyservad. Den har också en finurlig liten "kontroll" som man kan trycka på där man låser upp den och startar den från flera meters håll haha ;) Bar också att den har larm :) Ska bli hur kul som helst att åka moppe igen ;D och då behöver jag inte passa några busstider i sommar heller =)

Längtar heeeeeem! Inte långt kvar!

Kommentarer
Postat av: Elin

Saknar dig här hemma :) Kul att du kommer hem snart!

2010-04-21 @ 18:39:55
Postat av: paulina♥

hejsan :) är allt bra idag ?

2010-04-21 @ 19:02:33
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: Madde

Hejhej! Kommentera gärna mitt inlägg "vårens måste ha för mig" :)Berätta gärna vad du själv tänkt/vill köpa inför riktiga våren som kommer eller vad du tycker är snyggt och inne, så kan man få och ge tips:) Skulle vara jätte kul om du gör det. Tack på förhand:)

2010-04-21 @ 19:31:28
URL: http://madeleinebjornlund.blogg.se/
Postat av: ROBIN HOOD.

Hejsan du, jag tänkte be dig om en sak och ja, jag har bett några andra också, jag vill veta vad folk tycker om min blogg så jag skulle vilja be dig läsa igenom mitt senaste inlägg på bloggen ( länk till inlägget är ifyllt i rutan där man skriver in bloggadressen ) och där finns det är liten ruta där du kan ge ett betyg basserat på vad du tycker om min blogg, när du gjort det så kommentera i inlägget att du betygsatt och sedan så skriv en liten beskrivning av din blogg så kommer jag att länka dig med beskrivningen i ett inlägg så du har chnasen att få änu flera läsare! :)



Hoppas du har tid och ork, kram så länge!

Postat av: paulina♥

sv: vad bra :) nejnej, hade lite tråkigt bara å det är alltid trevligt med folk som kommenterar enligt mig :)

2010-04-21 @ 22:33:06
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0