work work

Nu ska jag snart åka och ta mig an ett jobb som fortsätter imorrn också, på samma ställe alltså. Ska bli skönt att jobba där, vet lite hur det funkar, vilka som jobbar där och vart det ligger :) Stället heter Bontelabo och i samma byggnad ligger ett fiskemuseum och också en "fiskekyrka" där man kan köpa färska räkor och fisk från lådor.
Senare idag ska jag åka ut till Åsane Teminal igen för att de på Expert måste hjälpa mig med camen och batteritiden på datorn, eller just det, tror det finns expert inne i stan med? Så slipper jag åka ut ändå till Åsane, så gör jag :)

Update; la inte ut något inlägg imorse, hann inte!
Jobbet gick bra, det var ganska lugnt och skönt...
Nu till expertdelen; Åkte först in till stan men då stängde den butiken redan klockan 17.00 måndag-onsdag (typiskt). Efter det åkte jag till Åsane eftersom jag ville ha min dator fixad. När jag kom dit visade killen jag pratade med en hemsida jag skulle gå in på och ladda ner alla drivrutiner som behövs. Visst tänkte jag, kommer ändå inte fatta. När jag kom hem satte jag igång med fixeriet, lättare sagt än gjort! Det gick inte, jag kom till hemsidan där man först fick ladda ner ett program, längre än så kom jag inte, för man var tvungen att betala US dollar för att kunna få hem drivrutinerna, bra expert! Det visste han ju, därför sa han att jag skulle göra själv och att det var hur enkelt som helst.. Så jag ska ner till expert imorrn Igen fast i stan och inte i Åsane och då ska dom bannemej hjälpa mej på plats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0