Dina...

Hatar sin moped!

Allt gick som det skulle till skolan, det duggade lite, men moppen funkade i alla fall. När jag sedan glad slutade redan tjugo i tolv, skulle starta mopeden, nej vad händer då? Den startar såklart inte! Frustrerad försöker jag få tag i Roine men lyckas inte så lämnar den på parkeringen och går hem.

Roine följde sedan med mig tillbaka med bensin för att fylla på den ifall det var felet. Men det var det inte, batteriet var helt  sut så vi fick koppla det till bilen, helt förundrad över att inte hela moppen sprängdes! Fick igång den till slut i alla fall så nu har vi ställt satyget inne i garaget med en laddare kopplat till batteriet. Får helt enkelt köpa ett nytt batteri om den bråkar igen!

Men men, sånt händer. Jag har även en jätteglad sak att berätta :) Blev medlem på tradera i förrgår för jag ville vinna en grej, nämligen ett Wii, och självklart blev jag vinnaren! Det här betalade jag 1800 för nånting, frakt inräknat



Det ska skcikas idag så får det nog på tisdag eller onsdag nästa vecka :)

  • 2 remotes
  • 2 nunchucks
  • Kabel för bild/ljud
  • Sensorbar
  • Strömadapter
och självklart konsollen.

Får även med 4 oöppnade spel (varför köper man om man inte spelar?)
Movie studios party - något slags frågesport spel, älskar sånt!
Skatecity Heroes - Här räddar man staden genom att åka på en skateboard, spännande!
Samba de Amigo - Ett spel med 40 låtar på, vet inte om man måste köpa en mic då eller hur man spelar det?
Hanna Montana - vet itne riktigt vad man gör på det, men älskar Hanna Montana (nörd), så det blir nog kul!

God bless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0