Lite nya kläder!

Inhandlat i Linköping;



T-shirts;
Hello Kitty H&M
Rolling stones H&M
Guns n' roses H&M
Tröjor:
2 helt vanliga jumpers med lite tunnare tyg som passar.. när som helst! .. Gina Tricot
Linnet från Lindex, som förhoppningsvis kan användas innan solen försvinner helt! Tänk att jag köpte något som innehöll rosa!

Love it!

Just det, skolan har börjat för min del, nu blir det plugg plugg plugg.. Vet inte om jag riktigt är redo men jag tror att det ska gå bra :) Många trevliga klasskamrater!
Imorgon har vi en heldag med information om fusk och konsekvenser och liknande, ska även bränna lite pengar på skolböcker... Som tur är så fick jag en glad överraskning när jag såg att Casandra kom och gick i korridoren i måndags, skönt med ett känt ansikte!

På tal om ansikten, här är mitt ansikte med en liten förändring..


På torsdag bär det av till pappa för min del, har spenderat mycket tid där senaste veckorna! Men hellre det än att sitta ensam och ruttna... Där ska jag vara hundvakt åt lille mosen medan pappa åker till Bryssel och roar sig med sån där rally, ja, ni vet, riktigt rallybilar... Stannar där till på måndag, skönt att få ha bilen ;)

* ~ God bless ~ *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0