Ärligt talat...

Så har jag inte uppdaterat sen mitt sista inlägg - för att jag inte orkat. Men endast därför tänkte jag försöka orka med ett litet inlägg nu.

Är hundvakt åt min far i några dagar nu. Han befinner sig nämligen i London och har det bra, var på fotbollsmatch igårkväll och såg vad engelskmän går för, har till och med ätit den dökända rätten; fish and chips. Så jag är nu alltså här hemma ensam i huset och mina fötter kan man väl jämföra med kylskåpskall skinka, eftersom vedspisen inte vill sammarbeta med mitt inövade tappra försök till att få eld i den. Ska ändå snart gå ut på en promenad med majsan, kanske är varmare ute?

På måndag är det lucia. Självklart är jag en av dom i tåget, eller självklart och självklart, ganska otippat faktiskt. men kul, 90% av vårt lilla luciatåg kommer bestå av små thaiare som knappt kan svenska och sjunger jolejuice istället för juleljus. Men men, what the hell, det kommer säkert bli kul och jag bettar på att någon SFI (svenska för invandrare) -lärare fäller en tår.

Oh ja, just det. De som kanske missat det på något sätt, så har jag kirrat en liten ford fiesta från 90 nu. Älskar denna lilla puttmaskin, skulle bara önska att den inte var lika svårstartad, måste nog köpa ett nytt batteri i alla fall...

Have a blast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0