J U L L O V

vad sägerdu om det? Rätt underbart samtidigt som det är ganska jobbigt! Vill ju vara med kalssen i skolan, men det är skönt att slippa allt pluggande för ett tag. Så idag var vår sista dag, yaaay! Och några bilder blev det;


Salen fylls upp...


Självklart blev det första raden för oss ;)


SFI (svenska för invandrare) sjöng några julsånger. Väldigt modigt måste jag säga, jag menar, jag kan svenska utan och innan, de kan knappt vad julsång betyder, och ändå vågar de ställa sig där inför skolan och både läsa och sjunga. Creds!


Den här mannen sjöng på ett annat språk, som jag inte vet vilket det var. Han var grym, och borde fått ännu större applåder än vad han fick. Grym på gitarr!


Sen var det lärarnas tur att underhålla publiken. De började med att trippa in på en remixad version av "tipp tipp tapp", om jag minns rätt ;) De sjöng sedan några andra låtar vilket var ganska underhållande. Till sist läste en av lärarna en julsaga och lärarna gjorde då rörelser och karaktärer tillhörande sagan, creds där också! Diggar att "Sollan" (vår lärare med grön tunika) som jag brukar kalla henne föreställde en gran, hur söt!?

Ja, det var den dagen. Ganska mysigt!

Laddar strax upp ett till inlägg med lite andra bilder i, om annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0