Julfirandet (:

Hoppas ni alla hade en kanonfin jul, här kommer några bilder från min egna som var riktigt härlig.


Under granen fanns en massa julklappar, och många fler än dessa tillkom (:


Malin var den första att agera tomte medan alla satt förväntansfulla ;)


Visar en av massa julklappar jag fick, en klocka som jag diggar för fulla muggar, den är grymt fin!


Senarepå kvällen var det dags för den så kallade julklappsleken. Alla köper julklappar för ett visst överrenskommet pris, slår in dom och lägger dom sedan mitt på bordet i en hög när det är dags att spela. Man använder sedan två tärningar och om man får lika på båda tärningarna får man ta en julklapp. Efter det fortsätter man med andra regler. Det var den julaftonen, mycket trevlig :)


Min kreaktion som gjordes dagen innan julafton, på beställning. Blev mycket nöjd!

GOD BLESS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0