Lördag 18/12

Hur nära är vi inte julafton? Hur nära är vi inte lönen?

Hur tråkigt är det inte att julen blir tråkigare och tråkigare för varje år? Visst, själva julafton är ju underbar, men det är mer dagarna innan jag menar. När man var liten satt man och väntade innerligt på att nästa dag skulle komma, vilket betydde en ny chokladbit och en ny rolig bild från julkalendern. Det där är ju så gott som dött nu, jag är inte ens intresserad av julkalendern, vad tycker du? Förhoppningsvis så kommer det där tillbaka när jag någongång får barn!

Idag ska jag i alla fall till Tomasmarken, ska bli kul, går dit på fastande plånbok, men det kan ju vara kul att titta lite i alla fall. Jag har alltid älskat marknader, speciellt marknader med grönsaker och mat, det är så härligt på något sätt.

Ha det bra små vänner, trevlig fortsatt helg.

God bless


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0