Bilder från sillfisket ;)


I början av fiskelyckan... När det var dags att sedan åka hem var Dicks och min hink mer än halvfylld!




Vi hade verkligen tur med vädret! Hur fint som helst hela kvällen :)


Ingen Big 5 där inte...
Det var trevligt med en fisketur! Speciellt när det nappar i varje kast ;)

Idag runt halv 2-2 ska jag ner med Elin till stan och äta ute nånstans :) Umgicks med både henne och Casandra igår, lika roligt som vanligt! Vi gick runt och tog lite bilder som Casandra möjligtvis ska använda till en bligg-header, bilderna blev jättefina! Vi tog även en fika nere i Källängen på en filt med en underbar kladdkaka som Elin hade bakat samma dag, naw!
Ikväll blir det däremot lite fest för nattis som fyllde 20 i onsdags :) Blir förhoppningsvis att spela kubb (som jag älskar!) om det fina vädret håller i sig hela dagen, men det gör det säkert :) Jag har ju chansen att gå till systemet nu eftersom jag är 20, men jag vet inte om jag känner för att dricka ikväll?! Trots att det var hur länge sen som helst som jag drack.. men jag får se, elin får bestämma helt enkelt ;)

Ska ha på mig min nya fina t-shirt ikväll som jag köpte i Västervik igår ;) Färg, here I come!

Jag har även tagit an mig på Nattis härliga idé, att måla kubbspelet! Dock fick det bara bli kungen som blev ordentlig, de andra är målade med mönster på och till och med blommor ;) Här är ett smakprov på kungen, som jag inte var speciellt noga med!


Peace :}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0