Förlåt förlåt förlåt!

Jag har inte skrivit på en vecka och två dagar, känner mig värdelös! Eller, det kanske är att ta i, men det känns elakt mot er som följer bloggen, jag vet ju själv hur frustrerad man blir på de som inte uppdaterar ;) Tänker på det varje dag, tro mig, men orkar bara inte logga in och sätta igång och skriva, hur får man motivation om det inte händer något på bloggen?


Just nu sitter jag i alla fall hemma hos min pappa och väntar på alla roliga händelser som händer under veckans gång (älskar att vara busy!);

Onsdag: Möjligtvis att jag åker till Expert för att lämna in min dator, som jag köpte för bara några månader sen och fick nån oschysst sjukdom i den på köpet.
Träffa Elin för att boka tågbiljetter till Köpenhamn i sommar, ja, jag ska berätta om det också! :) Efter det ta en tripp till Terrorese för lite häng.
Torsdag: Åker till Tuna för att vara med hembygdsföreningen med att klä midsommarstången. Har gjort det två år i rad nu med pappa, det är riktigt givande, speciellt att lyssna på de äldre som bara är för härliga, plus att tidningen brukar ta en tripp förbi för att ta en bild på oss ;) Där kommer jag även att träffa min brors nya flickvän (looking forward to it!).
Fredag: Göra mig fin inför midsommarfirande i Fiefall i Nattis barndomshem med vänner. Förhoppningsvis brännboll, kubb och massa kul förståss.

Ska klämma in systembolaget någon dag också, eftersom jag inte ens har varit inne där sen jag fyllde 20 (26e maj) och köpa någon slaskig cider till midsommarafton ;) Självklart ska jag slänga fram legitimationen innan kassören hunnit säga nånting i hopp om att få en liten mintpastillburk i metall.

Nu till snacket om Danmark, ja, jag ska dit i sommar! Elin och jag började prata om det för några veckor sedan, och nu kommer det bli av, är glad att vi tog tag i det, annars kan det ju lätt bli så att man snackar, men inget händer, men inte den här gången! Vi har bokat ett hotell som ska ligga i hjärtat av Köpenhamn, för en helgs visit. Inte alls dyrt med tanke på att hotellet såg väldigt fräscht ut på bilderna (gör de inte alltid det?)... 1500 kronor för två vuxna 2 nätter. Vi bokade genom Hotels.com och fick därför rummet 1200 kronor billigare än vad det hade kostat om vi bokat genom hotellets egna hemsida, bra va?! Så med det fixat är det endast tågbiljetten dit och hem kvar som ska köpas, sen har vi allt som behövs för att åka iväg den 23e juli :)

...

Förresten så har min 82 åriga(?) mormor skaffat pojkvän! Hur gulligt är inte det? De hade kollat på Daniel och Viktorias bröllop tillsammans, naw..

Mitt peace som jag alltid avslutar mina inlägg med kommer bytas ut nu, har bestämt mig för att vara mera kärleksfull så därför får det bli ett;
God bless you!
Och att alla allvarliga tillsägelser åt folk från min mun bara är sagda i grund på kärlek, såklart ;) så...

God bless you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0