Glömde en sak..

Sex and the City var bra! Eller ska jag säga helt okej? Med de människorna som spelar i serien/filmerna, kan det aldrig bli dåligt, eller hur?

Jag åkte som sagt till pappa med nya moppen igår ;) Känner mig som 15 igen! Gick ganska bra, förutom att larmet gick på när jag stod och tankade den nere på Statoil (haha) och jag fick fullständig panik och tryckte ner tanklocket och tryckte på alla kanppar jag kunde, till slut löste det sig när jag startade den ;)

Lite bilder från Tuna..


Ingen som kan ana att jag har retuscherat bort ett helt koppel från bilden som satt runt hennes hals och låg längs gräset va? ;) Nådigt mysigt det var att träffa henne igen för övrigt! Satt länge på hallgolvet och mysade med henne och hennes underbara päls som verkligen var fin nu!


Hjärtan i tåg på pappas trädgård! :)

Undrar om fisken nappar ikväll? Ska fiska på lördag också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0