Har lämnat mitt käraste...

Var nere på Expert för en stund sen och lämnade in min dator... Det var många problem som jag hade skrivit upp på en kom-ihåg-lapp jag rabblade upp. Nu vet jag inte hur lång tid det kommer att ta att få hämta den igen, förhoppningsvis frisk och glad!


Nu får jag nöja mig med att sitta vid min gamla stationära dator som har en skärm som är dunderstor, fattar inte hur jag orkade sitta vid den förut! + att det kommer upp massa meddelanden om att datorn inte är skyddad och massa uppdateringar som jag inte orkar ta tag i haha... Men ska snart formatera om den så de kan få tjata hur mycke de vill ;)

Om en stund ska jag iväg till Södra Vi för ett möte... Känns ganska onödigt att åka dit för bara det, men måste man så måste man ;) det är något sommarvikariemöte.

God bless you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0