Har vi tur med vädret?

Det tror jag, dock är det mulet på himlen nu men det ser lovande ut om man kollar på väderrapporter. Bara det inte kommer nåt regn så är jag happy :)

Förut gjorde jag även min midsommarkrans, den blev jag väldigt nöjd med, stor och pampig är den såklart ;) Tar kort på den i eftermiddag, för just nu är den fuktig och ligger invirad i en plastkasse för att hålla kvalitén :)

Vid klockan 4 kommer det gäster hit, jag tror de blir 11 totalt. Hela gänget ska ha lite tipspromenad och ha små lekar, blir nog kul för dom :) De ska ju också äta en massa gott såklart, mamma står och gör jordgubbstårta så det stänker om det för tillfället!

Längtar till ikväll :)

Ha världens bästa midsommarkväll allihopa!

God bless


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0