Kirrat nytt!

Ni får ursäkta mig att jag inte har uppdaterat på år och dar, men jag har inte haft så mycket tid och jobbat nu i dagarna... Hoppas på att det blir bättre :)

Jag har i alla fall hunnit shoppa, haft kvalitetstid med vänner och familj.
Ni ska få ta del av shoppandet tänkte jag, man måste ju passa på medan det ligger pengar i plånkan!


Lindex Västervik.


En stålsträngad skönhet från musikaffären i Västervik, vad heter den för övrigt? Märket är Guvnor. Normalpris 2700, men jag fick den för 1400 för att jag är så jäkla charmig ;) haha... Köpte även med mig en stämmare också, kan vara väldigt bra då programmen som finns i datorn inte är det bästa(!) + ett par plektrum som jag fick gratis.


Klänning från Cubus


Och till sist ett litet linne bara =)

Nöjd med mina köp.

´Nu ska jag snart börja laga mat till mig och mamma, det blir stuvad spenat, korv och potatis, en av favoriterna!
Efter det blir det en tripp på stan med henne för att hitta studentpresent. Senare ska jag umgås ett tag med Tesis.

Jobbet går greit förresten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0