Midsommarafton!

Jag hade en jättetrevlig midsommarafton med god mat, roliga lekar och härligt sällskap, hur hade du det?

Här kommer lite bilder från Fiefall.


Crisse i början av aftonen, avnjuter kvällens första öl.


Måste visa min och nu Thesas "thing". Man lägger upp ögonfransarna (fungerar bara korrekt med mascara på) i det vecket vid ögonlocket och så fastnar de där. har ju aldrig kollat på mig själv i spegeln när jag har gjort det, men nu vet jag hur sjukt det ser ut på Thesa i alla fall så jag är nog likadan ;)


Grillning pågång! Det sjukaste var att Henke åt ensam upp hela sin fläskfilébit som ligger i mitten längst bak, + potatissallad och grönsallad!


En söt arrangör (Nathalie Bertilsson) satt vid bordet och chillade när vi hade ätit klart. Vi får ju inte heller glömma att Hanna var med och planerade hela kalaset tillsammans med Nattis, och dessutom var det hon som skötte de roliga lekarna som innebar femkamp med säckar, ballonger, mariekex och andra aktiviteter. 

Synd att jag inte vet hur man lägger in videos på bloggen. annars hade jag kunnat visa en riktigt rolig video när de båda Henrikarna hoppade på studsmattan och hade konstiga saker för sig. Och tyvärr så glömde jag givetvis bort att fota min midsommarkrans, buhu!

http://www.youtube.com/watch?v=nB7L1BIDELc
Istället kan jag tilldela en vääääldigt fin cover på fotbollslåten "Wavin' flag", här framträdd av 25 andra olika artister, den är sjukt bra! I den här versionen handlar den istället om Haiti.

Om du som läser min blogg, har en egen blogg, skriv gärna en kommentar med den så jag kan följa din också ;)

God bless


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0