Nu är det dags...

Brödet står i ugnen och väntar på att bli färdigt. När jag har plockat ut det, ska jag, och min moped åka ner till systembolaget för att fixa lite gott tills imorgon. Premiär!!



Ikväll ska jag ju också åka ut till Tuna och klä midsommarstången som jag har berättat i tidigare inlägg :) Har också sett ut lite blommsorter jag ska ha med mig in till stan på fredagen för att binda mig en midsommarkrans. Självklart kommer jag ta kort på den så att ni alla får se vilken master jag är ;)

Förresten så blev Lollo Andersson mamma idag! Har följt hennes blogg varje dag i hopp om att det ska ha kommit ut en lite pluttilutt, och idag var där ett inlägg där det stod att nu har jag blivit mamma :)
Önskar henne all lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0