Smakprov!

Hej allesammans =)

Jag satte igång kameran nu på morgonen, pappa sa att det det borde vara okej, eftersom laddningslampan slocknat och att den hade suttit i laddaren i drygt 17 timmar... Så jag hoppas att den mår bra nu, är ju så van att min förra kamera bara stängs av när man trycker på on, så jag förväntar mig inte att denna ska vara bättre men lite kanske ;) hehe.. men ett litet smakprov från en av bilderna kan ni ju få, självklart på naturen som den grönskanörd jag är :)


Själv tycker jag att resultatet blev sådär, men jag får nog styra lite med inställningarna, vitbalansen och sånt, för när jag fotade med blixt så blev det helt gult, och eftersom jag läste den medföljande fotoboken igår så vet jag ju precis vad jag pratar om ;)

Satte även igång min nya moped förut ;) I början gick det lite trögt så jag fick ta i med hårdhandskarna och kicka igång den! Då gick det allt, så jag gasade fort som attan och tog några varv på gräsmattan som nu är full med hjulspår. Ska ta en tripp till en mack sedan och tanka den, efter det ska jag ut till pappa med den :) testa lite ;) Och aw, där ska jag träffa Majsen :) :) :)

Jag har förresten kommit på hur jag ska göra nu när jag har två datorer, jag ska "lägga undan" den stationära som bara är ett år gammal och sätta min bärbara på den platsen för just nu sitter jag på sängkanten och har datorn med högtalarna inkopplade ståendes på mitt lilla bord som igentligen är till för allt fint jag har! Och såhär kan jag inte ha det, ser bara väldigt stökigt ut!

Imorrn ska jag ut och fiska i Västervik med broren och Emil, ska bli riktigt kul, längtar lika mycket varje år! Men rensandet av fisken kan jag stå över ;)

Strömmingsfiskarn!

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0