*Fågelkvitter*

Hello :)

Kom hem från jobbet ungefär tio i två, slutade runt 1 :) Det gick bra att jobba där jag var idag, på en skola i köket. Dessvärre var det inte handikappade som skulle hjälpa oss i köket, utan vanliga elever :P Det blev jag lite besviken på! Men hon jag jobbade med var så himla gullig och glad så det var riktigt roligt och lugnt! Stod och rullade tummarna många gånger...
Ska dit imorgon också fast då är det två andra tjejer jag ska jobba med, kommer nog gå lika bra då också eftersom jag redan kan kassan snabblärd som jag är ;)

Ringde till studievägledaren på Komvux i Vimmerby idag för att försäkra mig om att det blir kurs till hösten och självklart blir det det! Blev jätteglad så nu sprudlar jag! För man vet ju aldrig hur många det är som är intresserade men tillräckligt var det i alla fall :)

Nu ska jag ta mig något att äta innan jag ska åka på nästa jobb som börjar 16.30 på studentsentret ;)


Kommer älska mitt framtida jobb!

PEACE på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0