Inget arbete idag...

Blev ju sjuk redan igårkväll.. Så idag var jag hemma från jobbet och kommer vara det imorrn också, har dragit på mig en förkylning så har mäktigt ont i näshålan ibland, speciellt när jag vaknare ur sömnen... Hostar gör jag också, men har nu fått hostmedicin av Tone så jag hoppas att den hemska beska smörjan hjälper till slut! Så idag när jag var hemma gjorde jag inte så speciellt mycket, men var tvungen att gå till Laksevåg senter för at köpa lite nyaa sminkborttagningsgrejer på Apoteket. Sen handlade jag lite mat också.. På tordag förväntas jag vara tillbaka på jobbet, hoppas det blir så, och att både jag och Hanna får jobba på flygplatsen hela helgen.

Nu sitter jag framför tv:n och kollar på Paradise Hotel, den norska ;) Faktiskt riktigt bra! Samtidigt dricker jag en kopp varm choklad för att få ur kylan i kroppen =)

Hoppas ni är friska och glada där hemma! :) Peeeeace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0