Kos!



Öppnade min första Ben & Jerrys-glass idag (någonsin)! Riktigt god; bananglass, chokladbananer (Stora!) och valnötter, underbart med en glass som har allt jag älskar!

Annars har jag ju jobbat de där 9 timmarna på Coop OBS idag, gick väl bra men långsamt! Åkte i alla fall inte därifrån dödshungrig som jag alltid gör annars ;P Dessutom så "bestämde" jag med en norsk tjej som heter Trude att vi ska eventuellt träffas på måndag (nationaldagen) och hänga nere i stan, sitta på ett fik eller nåt :) Så det kommer Hanna och jag göra :) Riktigt trevlig är hon och i samma sociala behov som jag :P Att aldrig kunna hålla klaffen med andra ord :)

Vet ni vad jag köpte idag med tanke på att Norge är så aktuellt nu?



Ett norskt blockljus och en brosch med blommor ;) Man kan väl i alla fall låtsas vara glad för Norges skull på måndag, haha ;) tyckte dom var så fina! Den ska sitta på min jack-krage och fladdra denna dag! Ljuset hade jag kollat på hela dagen och tillslut så köpte jag det, ännu ett minne från Norge när jag kommer hem! ;) Broschen ska jag hänga fast vid mina överiga minnen från både Turkiet, Danmark, Paris och andra destinationer =)

Och medan jag satt och åt glass satt Hanna och smaskade på....



Jordgubbar!

Nu ska jag fortsätta sjunga till musiken på The voice! ;)
PEACE!

Förresten, vilka kommer vänta snällt på oss vid Öltältet klockan 12 den 29e då vi kommer hem?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0