Lite nytt ;}

Hej igen =) Har köpt lite nya grejer idag, äntligen! Hittade även presenter till pappa så nu är det klart, bara mamma kvar, har en liten aning om vad jag kan köpa i alla fall, sen får det bli något mer på det :)

Här är ett linne jag köpte till mig själv, riktigt nöjd efter det fina köpet!




Mer sjömanstema åt folket!

Tyvärr vågar jag inte avslöja vad pappas presenter innehåller, men säger det efter att han har fått dom ;)

Fint inslagna av två olika biträden i de två affärerna :)

Besides alla dessa grejer så "kirrade" jag även nya hörlurar eftersom den ena av hörlurarna på de gamla (nu sönderslitna och kastade) gick sönder, ljudet slutade bara spelas och det sprakade i den när jag fifflade med sladden. Efter ett tag sabbades också den andra ;P Det var två fina år tillsammans med de limegröna inget-annat-ljud-än-musik-hörlurarna. Nu blev det istället ett par med gummi"vadd" som kostade mig 300 norska kronor och då förväntar jag mig ett bra ljud och att de ska hålla i två år de med ;) Dock är de inte gröna, de hade (såklart) inga färgglada på Expert, så det fick bli hörlurar i grått occh vitt.

Ppppppeace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0