Morning!

Hej och godmorgon :)

Idag är det måndag, vilket betyder att vi är lediga (igen!), det är pingst här precis som i Sverige men här har de fortfarande kvar ledighetsdagen ;) Varför ta bort den?

Har börjat plocka iordning inne på mitt rum, garderoben och plastlådorna är ordnade så att dte blir lättare sen att bara packa ner det, rett och slett. Har även lagt ner Adeccokläderna i en påse så den är färdig att bara överlämna sen ;) Jag undrar hur lång tid det tar att packa, med tanke på att den urrensningen säkert tog en och en halv timma! Vi måste också tvätta hela fredagen, och göra en snabbvisit nere på stan - Skatteverket, Adecco.


Sorterat!


Har lagt ihop grejerna lite så jag slipper fixa med precis alla lådor sen :)

Ja, för att övergå till den här måndagen igen, så ska jag nog inte göra mycket alls, Hanna och jag kanske ska spela in lite film, om vi kommer på nåt kul ;D Vi har i alla fall planer för i sommar ;) Varför filmar man inte in mer? Då fångar man ju de ögonblicken som man sitter och gapskrattar åt efteråt eller de man tycker är fina minnen och där alla som tittar på klippet säger "aaaw". Så spela in mer! Det är i alla fall vad jag ska göra ;)

Och hörrni:


Dagens extremt Viktiga: Jessika Söderström fyller 20 år!! HURRA HURRA HURRA
Jag önskar henne den bästa dagen någonsin! Grattis hjärtat! Snart är vi två :)

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0