Sommar i Norge också!

Idag är det varmt, igår var det varmt, imorrn kommer det säkert vara varmt, jag DÖR! Men för det mesta så är det ju positivt om man inte har en yllevinterjacka på sig som jag har ;)

Löven på trädet utanför mitt fönster glittrar till och med, lyckligt! Tänkte därför ha lite sommarkänsla på bloggen idag eftersom det alltför längesen jag skrev, förlåt ni som älskar att läsa om mitt liv ;) haha..



Trädet utanför mitt fönster :)



Norska maskrosor som anses som ogräs, varför då? De är ju fina!

Och dessutom folk´s...

varav tre jobbdagar, faaaaabulous! De ska jag spendera på Olsvik Videregående Skole, eftersom de älskar mig så enormt mycket där! Såklart! Diggar alla som har sin praktik där, haha.
-En tjej som är krit-vit med foundation på läpparna, vilket borde vara olagligt.
-Hennes tappra kompis som inte kan gå nånstans ensam utan de måste ständigt göra allt ihop, till och med när de ska hämta några få tallrikar ute i matsalen.
-En äkta ginger som har så lågt självförtroende att hon inte kan gå ut och sätta sig i matsalen när det är mer än 10 personer där, för då kanske dom äter upp henne.
-En muslim som säger unnskyld (ursäkta) HELA tiden, men hon är så söt så.

Ja, det var väl dom, men det är ändå riktigt roligt att jobba med dom måste jag säga, diggar allihop!
Peace :) Hoppas ni har det bra i omtalade sommarSverige ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0