Söndagar är alltid lika givande

God morgon! :)

Klockan är nu strax 11 och jag har hunnit med att kolla på Step up 2 -filmen. Sjukt jäkla bra är den! Har sett den förut men oj, man tröttnar inte på dansfilmer! Så om du diggar dans (street) så borde du verkligen checka in den. Finns en som bara heter Step Up men den hittade jag ingen bra nedladdningsversion på, fungerade inte.. Den är också hur bra som helst! Man önsakr ju att föräldrarna satte en på dansskola när maan var liten så kanske man hade varit hälften så bra idag som dom på filmen hehe ;)

Annars idag ska jag och Hanna städa... Vi ska också åka ut till ett ställe hon ska jobba på i några dagar framöver, för att hon ska veta precis vart hon ska gå imorrn när det är dags.

Vi har också planerat att vi ska spela in lite film på hennes kamera och till slut göra en liten sammansatt video med flera olika klipp som man kan ha och kolla på och skratta åt senare ;)

Nu ska jag laga mig lite frukost för jag är sulteeeeen!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0