Spenderaren!

Hej :) Har precis tittat klart på Beverly Hills 90210, älskar det! Serien har börjat om helt från början och kommer fortsätta väldigt länge till då :) Spikad framför teven vardagar klockan 15.00 ;)

För att återgå till tidigare idag så gick jag en stund på stan efter jobbet. Jag gick först till en piercing/tatueringsstudio som var riktigt snygg och fräsch! Leading Light  hette den. Jag tänkt att jag skulle införskaffa mig lite nya töjningar :) Köpte mig en svart ståltunnel, som är sjukt grym! Och en vanlig svart plugg som jag kan ha när jag jobbar eller ska på något "viktigt" såsom arbetsintervjuer och sånt.



Såhär ser det ut :) Man ser inte rakt igenom men det var lite krångligt att ta kort med camen och vrida runt med datorn i luften ;P Sidecut på det där sen med ;)

Vill dock ha ännu en töjning, en i trä eller plast som hänger ner där bak, såsom en drake eller något liknande, hur snyggt som helst! Men de hade inga snygga på studion och så hade det blivit lite för dyrt eftersom bara tunneln kostade 200 kronor!

Jag handlade lite mer också, presenter till mamma :) Hoppas bara hon inte redan har något av det jag köpte åt henne på Platekompaniet (skivaffär)

~4 dagar~

Peace :]


Kommentarer
Postat av: Sofia

Uhh, Leading light var riktigt snyggt! Vi va också inne där Jag skulle tatuerat mej men det blev inte av haha. Glömde typ bort det!

2010-05-25 @ 17:49:04
URL: http://sofiacarolinaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0