Swedeeeeen

Hello friends!

Jag har längtat så mycket efter att få säga; nu är jag hemma i Sverige igen! Igårkväll var en perfekt kväll att komma hem på, träffade ganska många nere på öltältet, dock inte alla, men hinner ju träffa dom också :) Vi började klockan 8 på morgonen att åka tåg från Bergen, och var hemma i Vimmerby klockan 12 på kvällen, en lång dag som inte var lika hård som jag trodde den skulle vara :)
Vi blev skjutsade till öltältet och gick dit och surprisade alla, riktigt kul :) Och hur mysiga var inte Tesen och Crisse?! Sötingar! Gråter för vår skull ;) Vi ska alla ha så sjukt kul i sommar hoppas jag! Känner det på mig =)

Idag hade jag ju mitt födelsedagskalas och träffade mina närmaste, dvs; Mamma, Roine, Malin och Martin(som jag träffade redan igårkväll), Ulla, mormor, Dick och pappa :) Fick massa fint, och eftersom jag fick ett presentkort på expert av pappa på 1000 kronor så ska jag imorgon tillsammans med Tesa in på expert och kirra en ny digitalkamera ;) Älskar teknologi!

Efter mitt lilla party med rissallad (Supergott!) och tårta, drog jag mej ner till Tesa, eller rättare sagt rullade på cykeln! Riktigt roligt att cykla efter att man inte har gjort det sen förra vintern. Vi skulle ha grillat om Hanna inte bangat ;) Istället åkte vi till Palma och käkade, jädra gott med kebab efter så här lång tid! jag åkte sedan hem på cykeln igen runt kvart över 8, var hemma på under tre låtar på mp3n ;) Faaaast! Nu sitter jag framför Bridget Jones dagbok och småäter min norska....


Nötte sjoko pötti! REMA 1000 rules!

Igår när jag la mig i sängen runt 3 på natten, sa jag högt för mig själv; Åhh vad sköööönt att ligga i sin egna säng! Och kurade ihop mig med täcket, somnade fort kan jag säga ;) Nu ska jag se klart på filmen, om jag kan sätta igång kameran imorrn så får ni se resultatet ;)

Peace!

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag bangade inte :O var ju nattis och henke som inte ville, hade ju gärna grillat. Och vi kunde ju inte vara här för att vi inte hade gasol, vadå feelinformerad ;)

2010-05-30 @ 22:43:02
URL: http://hannaajacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0