Tar det lite lugnt..

Hej :)

Nu sista tiden ska jag nog ta det ganska lugnt med jobben tror jag, har snart fått ihop alla pengar jag trenger i alla fall ;) Imorgon ska jag ju dock jobba 9 timmar på Coop OBS, kommer dö!
På måndag är det Norges nationaldag här och det kommer nog bli ett väldigt ståhej! Ska ner till stan och kolla hur det går till i ett patriotiskt land som detta ;P

När tisdag är kommen och alla jobbar igen så ska också jag jobba, på Framo Engineering som jag gillar riktigt mycket! Schysst personal och en spank tjej ssom jag pratar engelska med som är trevlig =) Tabben är ju att jag måste upp klockan 5 på morgonen men vad gör det ;)

Idag är jag ledig, eller jag tog mig ledigt rättare sagt, och som tur var så hade de inte ens ringt idag, så passande att jag slapp få skuldkänslor ;) Nu ska jag strax åka ner till busstationen och försöka fixa med mitt busskort som blev helt fel. Jag fyllde på med 200 kronor trots att jag sa att jag ville ha ungdomskort. Det är alltså en fast summa, 295 kronor tror jag för en hel månad, så det ska jag ordna med idag ;)

Hur många dagar är det kvar till min födelsedag? 12!
Hur många dagar är det kvar tills vi åker hem? 15!
Underbart!

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0