tidigt för att vara en lördag.

Hej! :)
Idag gick jag upp klockan 8... nu sitter jag här vid min dator 08:29 och låter mitt hår självtorka. Hanna och jag ska nämligen ut till Åsane Storcenter idag! Jag ska försöka hitta något fint till både mamma och pappa som fyllde år medan jag befann mig här! :( Så det ska jag försöka gottgöra, även att de inte vill ha något, men klart dom ska ha något, de ger ju mig presenter (som jag kommer få öppna när jag kommer hem för jag hinner ju fylla 20 några dagar innan ;) )

Har redan här i Norge hittat födelsedagspresenter till en annan familjemedlem faktiskt! Blir lite krångligt att konka på paket på hemresan men vad gör det :)

Anledningen till att vi åker redan idag till Åsane, som vi tänkte göra på någon av de kommande vardagarna, är för att husvärden ringde Tone och sa att hon ska ha visning på lägenheten idag (IGEN!). Blir så irriterad! Eftersom vi inte kan vara hemma då heller och varför måste hon ha den klockan 10 på en lördag?! Idiotiskt! Hon har redan haft visning, tre gånger? Lär väl inte sluta nu heller ;)
men man får se det från den ljusa sidan, som man alltid ska, snart åker vi hem! :D

1 vecka kvar till hemfärd
4 Dagar kvar tills jag fyller vuxen!




Lägger ut en bild på pappas, min och syskonens hund, en av de som jag saknar något otroligt! Riktigt ovant att inte få träffa henne på flera månader... Men snart luppis!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0