host host!

Hello guys!
Det var dags för en ny uppdatering idag tyckte jag ;) Börjar bli sjuk tror jag! Hostar som jag vet inte vad och har huvudvärk... Hoppas verkligen det går över tills imorgon för då har jag fått ett ställe som jag ska jobba på och man kan ta buss från vår busshållsplats och det är ju superskönt =) Det är en skola där jag ska vara i köket, som jag uppfattade det så ska det också vara barn eller ungdomar med speciella behov som hjälper till i köket också =) Mysigt! bara de inte blir arga, vem vet vad de kan göra med köksknivar och stekpannor! Vill verkligen bli frisk så jag kan åka dit..

I lördags på min och Hannas lediga dag åkte vi iväg och grillade med Anna, hennes bror och deras kompisar. Hanna och jag köpte färdigmarinerat kycklingkött som vi satte på spett och grillade men det var inte direkt nån höjdare.. Får grilla ordentligt med riktigt kött när jag kommer hem helt enkelt ;)



Sjukling :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0