Vilken fest!

Hej mina små läsare :) klockan är nu 10:53 och jag vaknade runt niotiden av (som vanligt) vår väsnande rumskompis som ståjade i köket. Men det är väl bara att gå upp, man lär ju inte kunna somna om i alla fall med bank i skåpen och stenhårda hälar i golvet..

Sen desshar jag kollat på en film som heter Julie/Julia, den var helt okej faktiskt! Handlar om en tjej som gör alla recept i en kokbok som en känd författare/kock har gjort, och hon gör det under tidspress. Filmen är från 2009, kanske kommer ni ihåg den från reklamen?

Igår jobbade jag ju som sagt hela dagen, kom hem lite innan 23 igår och satte mej med Hanna framför teven en stund innan vi faktiskt gick och la oss så trötta som vi var. Rolig valborgsmässoafton måste jag tillägga ;P Får ta igen det nästa år! Känns ändå ganska skönt att man slapp vara bakfull idag... Men hoppas ni hade det riktigt trevligt igår :)

Nu måste jag äta frukost, har varit hungrig timmar.

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0