Vimmerby IS my homeboy!

Ja, jag är så glad att vara tillbaka! Man kan ju bara cykla över vägarna utan att tänka på att det ska komma 16720987348328945 bilar som det gör i en storstad! Och så är alla expitider i affärerna så himla mycket trevligare än i Norge, även att man betraktas som cool om man är svensk där, men vad ska man annars betraktas som? ;)

Köpte mej en digitalkamera som sagt :D Den trevliga expiditen hjälpte mej och tipsade mig om att jag skulle kunna ta den kameran som var på kampanj, den kostade då 1499 (normalpris 1799), så jag la till 499 kronor själv eftersom den överiga tusenlappen ersattes av pappas presentkort :) Så nu ligger min Nikon bredvid mig och laddas :)


En sådan här blev den! Dock är min svart, eftersom de inte hade några andra färger inne, och jag har ju inget tålamod när det gäller shopping, så jag köpte en svart som det fanns gott om :) 
Fick till och med ett litet fodral på köpet, som jag kan ta kort på sen ju ;) En fotobok som ingick och 50 bilder som jag kan framkalla gratis, hur toppen är inte det!
Gick även upp till Mårten och Anna och beställde en färg-och klippningstid, jag skaaaa bli fin och få bort det fejkade blonderade håret, orkar inte se det i spegeln längre! Vill ha en ton mot min riktiga färg, det vill säga lite rödlätt/mörkblondt, supersnyggt! Och sen blir det en sidecut på det ;)

Ska på bio ikväll med Tesa, Hanna och Nattis :) Det blir Sex and the city 2 såklart ;D Så nu ska jag in och äta lite rissallad som blev över från igår!

peace :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0