Pustar ut, för tillfället!

Så skönt, har avklarat förra veckans prov, fick till och med VG på båda proven - Medicinsk grundkurs om hjärtat, blodet och sjukdomar, psykologin om jagets försvar och kriser. Är så stolt!

På tisdag väntar nästa prov, om heeeeela nervsystemet, ja, hur är en nervcell uppbyggd igentligen och hur går signalerna i kroppen? ;) Det vet självklart jag, eftersom jag pluggat på ganska bra, känns skönt att inte stressa kvällen innan.

Imorgon blir det min första jobbdag, har ju fått ett deltidsjobb på Swepress i Vimmerby vilket kommer innebära att jag ringer runt till folk som antingen redan prenumererar på en tidning och vill förnya eller de som inte har våra tidningar alls. Vi ringer om många olika, Vimmerbytidningen, Västerviksposten, Ölandsbladet m.m. Nervöst att ringa, men det släpper efter ett tag och jag hoppas på att jag kan bli en måttlig försäljare i alla fall ;) Bara 2000 kronor extra i månaden skulle göra så mycket.
Med andra ord trivs jag väldigt bra i livet nu.

I stort sett det jag har att dela med mig av, eller jag kan ju berätta att jag bakat både lussekatter och bröd idag. Lussekatterna blev gigantiska och smarriga som bara den!

God bless <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0