FYND!

Man kan allt hitta på Second hand också!


Här ser ni kanske inte hela, men ville inte ta med ansiktet idag kände jag. Riktigt fin blus! Hittade även en basic t-shirt. 50 kronor för båda plaggen, det ni ;)


Nu är det inte långt kvar till jag börjar praktisera i 4 veckor. Ute i Tuna på solgläntan, min handledare har jag redan träffat och hon verkar vara hur gullig som helst.



Min moped har krånglat hit och dit väldigt länge nu men nu går den inte ens att starta! GAH! Så jag och mamma var nere på Mekonomen och beställde både ett nytt batteri och ett nytt tändstift som jag ska köpa imorrnbitti :) Dessutom blir det "kylshopping" med pappa eftersom hans självklart lagt av...

Ikvll åker jag till min högra hand, vi ska baka cupcakes ihop, vilket jag även ska göra imorrn här hemma, ska försöka påminna mig själv om att ta kort på dom, så ni får se min kreativitet lite grann ;)

God bless *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0