händelserikt.

Okej, ska berätta lite om de senaste dagarna. I stort sett har jag lekt med Jessika och gått i skolan. Fick VG på första hemuppgiften *sittdansar*.

Ja just det, störtade även med mopeden, haha. Jag skulle som vanligt åka till skolan på morgonen och parkera mopeden på en ruta utanför Komvux. Utan att jag tänker på det kör jag rätt igenom en "sandhög" som låg så fint utspridd precis innan rutan =) Råkar bromsa mitt i den och moppen välter, jag flyger och BONK sa det om huvudet i backen haha. Låg kvar några sekunder efter "chocken", slet av mig hjälmen och hoppades på att ingen såg mig, och tur hade jag! Stängde av mopeden som fortfarande låg och surrade på backen och drog upp den och gick in som om inget hade hänt ;) Ont i handflatorna eftersom jag tog emot mig med dom, + att jag landade på ena sidan med armen så var helt paralysed i den under dagen, och på kvällen började den göra riktigt ont, kunde knappt lyfta den! Idag är det bättre i den :] Nu vet jag i alla fall att man ska vara försiktig och ANVÄNDA HJÄLM!! vem vet annars hur krossat mitt huvud hade varit... Bra erfarenhet, klart man alltid undrat hur det är att köra i ;)

Ikväll blire PUMPEN! Taggad, har ju inte festat på år och dar!!! Får äntligen använda lösögonfransarna ;)

God bless och simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0