P U M P E N


Förfesten hölls hos Crisse, vilket var himlans kul, som vanligt! :) Vi hade diskussioner om relationer, magkatarr och familjeliv. Vi kollade dessutom en snutt på när kända ansikten från södra vi uppträdde i en gympasal vid 10årsåldern ;)


Allie är glad som vanligt :)


Crisse och Alexandra stod för en fin show när vi spelade Sing-Star.


Haha, love the pic! Hanna är rå, crisse "headbangar?", samtidigt som all hans dricka rinner ut från hans burk, och Sandra står på nåt väldigt vridet sätt och tar emot Crisses skvätt från ölen ;)

Sexig bandmedlem stod för underhållning på scen, dock hade jag önskat mer discomusik!

En riktig superkväll, jag och Hanna dansade hela kvällen med alla möjliga människor när det till sist tyvärr var dags att åka hem. Men klart att vi kör igen om två veckor ;)






Idag gick mamma och jag ner till stan för lite shopping. Jag köpte mig en efterlängtad skrivare från Expert, fungerar alldeles utmärkt :)

God bless


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0