På dåligt humör...

Tyvärr! Händer inte ofta men när jag väl är hemma så kan jag bli riktigt irriterad på många saker, speciellt föräldrar som ska stå och prata i en kvart när man helst bara vill smälla igen dörren.
Orsaken är väl; trött och hungrig! Om någon timma blir det mat, då är ett problem borta, emn vad gör jag mot tröttheten?

Jo, jag åker till bästa tjejen Jessika och spelar Wii! Trötthet går alltid över när man får göra något kul med någon man tycker om, tycker ni inte det?

Fick i alla fall hem ett spel idag, sportspelet =)  Ganska kul, ännu roligare om man spelar två :) Sångspelet har inte kommit än, men det ska ju bara ta två dagar så jag hoppas att jag får ett sms om att jag ska hämta det på Konsum eller något...

Igår var jag i Växjö, hjälpte min syster att flytta. Vi åt även på en restaurang med jättefina pizzor, mumsigt värre! Tog en jag aldrig smakat förut; Ost, jordnötter, köttfärs och bacon. Gillade den! Mamma och Malin beställde var sin pizza med färska ärtskott på, såg gudomligt ut!

Nepp, nu ska jag nog spela en runda tennis på spelet och få ut all ilska ;)

God bless :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0