Uppdrag!

Hej alla glada! :)

Jag har inte haft så mycket att blogga om de sista dagarna, får se hur det blir nu...
Åh, solen bränner mot ansiktet nu när den strålar in genom dörrfönstret... Härligt!!

Idag ska jag börja vara hundvakt åt min klasskompis :) Hon har en liten hund, terrier tror jag? Hon heter Tikka och hon är supersöt!! Jag ska då sova över i den lägenheten som min klasskompis har tillsammans med sin pojkvän, ända till lördag! ^_^'
Jag får helt enkelt se om de har trådlöst bredband så jag ska ta med min egna dator eller inte ;)


Rött läppstift är bra grejer!

Ha en bra dag, vi kanske hörs ikväll!

Love y'all!


Kommentarer
Postat av: Anonym

får jag ladda den kort :) för att jätte fin .. kram

2011-07-12 @ 15:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0