Carzzzzz

Jag har glömt att visa mammas fabriksnya åk, hon är så glad att äga en "bil som ingen annan haft!" som hon aldrig gjort förut :D Hon har även övervägt att jag kan få köpa den för ungefär 4000 kronor till sommaren och hon tar min, snällt va? :D



Och för att komma till min bil, så skar jag ner filmen på framrutan igår, den var så långt ner, störde synen ibland och var till och med trasig! Min bror hjälpte mig, men det blev inte så rakt då eftersom han bara körde på rak hand. Så jag satte dit tejp sen som han tipsade mig om och skar efter den, blev superbra :D


Mycket finare, mycket bättre! Innan var den 5 cm längre ner på rutan.

Om någon vill köpa en fullt fungerande EU-moped lagom till våren för 3500, så skrik till! har nämligen en på lagret ;)

God bless y'aaaaall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0