Chill-torsdag!

Visst är det skönt med sportlov hörrni? ;)

Jag har dock inte hunnit med det jag har velat göra under det, jag som tänkte att jag skulle vara hos pappa halva lovet men det blir nog bara en natt som det ser ut nu, ska nämligen ut dit idag! Och imorgon blir det att åka in tidigt som attan till stan (06.00!) med pappa för att sedan efter några ytterligare timmars sömn åka och besiktiga bilen. Nervous or not nervous? Inte... Än så länge ;) Det finns inga fel på min bil, den går ju framåt, det räcker väl?!



Snart är det helg också. Jag är fundersam över om jag ska ut i helgen, får se helt enkelt... I så fall blir jag nog nykter. Sen vet man ju inte om det blir några fel på bilen i alla fall? Då måste man ju ha pengar till det :(
Och en fet skatt på nästan 1000 kronor direkt efter...

Men jag tror att den klarar sig, man ska ju tänka kognitivt, eller hur? :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0